Tuesday, May 8, 2007

8. mai

Nii, kõik meist olenev on nüüd tehtud - notaris käidud, pangas käidud, vundamendi tegijad otsitud, majakarbi ehitaja olemas - ootame veel ehitusluba. Riigiastustega on ikka nii, et kui seadustes on öeldud, et aega läheb kuni 21 päeva, siis täpselt nii palju lähebki, varem ei tehta küll midagi :S. Kui nüüd kõik läheb plaanipäraselt, siis 21. mail hakatakse vundamenti tegema ja juuni lõpuks on ehk karp püsti :P.
Suur vaidlus käib praegu katuse pärast, kas katusekatteks tuleb "klassik" või "kiviprofiil", kui muud üle ei jää, siis tuleb ilmselt leida kuldne kesktee, milleks ilmselt on "trapets".
Päris õudne oli elektriprojekti tegemine, kust ma praegu teadma pean, kuhu ma lampi tahan panna või kus pistik võiks olla :S. Õnneks Anti tegi selle ära, ma pidin ainult noogutama pärast :D Ja akende ja välisuste värvid pidime ka ära valima, selliste toimingute peale tundubki kõik juba nii käega katsutav :)
Mõned pildid praegusest olukorrast krundil ja selle ümbruses, kuu aja pärast on ehk pilt juba hoopis teine ;)


Praegune sissesõdutee meie krundile, eriti tee moodi küll ei ole :D


Seal karbis on meie elekter ja eemal paistab ühe naabri valmiv maja :P



Siit paistab naabri tibukollane maja ja pisut ümbrust.

2 comments:

kats said...

põnev onju...mida teha, nagu oma kätega luua....ohh minu hing ehitab juba ammu maja kuskile vaiksesse kohta, aga hetkel see on ainult mõttes, aga mul on siiralt hea meel, et teie niikaugele olete jõudnud :)

Annika said...

Tead, need oma käed ajavad tegelikult muretsema, kas need oma käed ikka suudavad näiteks jõuludeks midagi elamisväärset valmis teha, loodame, et suudavad ;)